السبت، 29 يونيو 2013

كلمات اغانى احمد مكى الحديثه 2013 ، كلمات اغنية احمد مكي ضمير 2013




كلمات اغانى احمد مكى الحديثه 2013 ، كلمات اغنية احمد مكي ضمير 2013




كلمات اغانى احمد الحديثه 2013 كلمات اغنية احمد ضمير 2013











كلمات اغنية مكى - ضمير ابو النيل



أظن ان سمعت صوت صفيير !

ايوة انا الشخص اللى صفر اوعى تعيش فى دور ضرير

يا نهار اسود ده انت الخالق الناطق شكلى انا

انت مين يعم انطق

ها ها انا الضميـــر ^_^



اللى مغص عشتك لو فى سكة شمال مشيت كتيير

واللى بيستريح لو شافك رايح لـ سكة خيـر

نفض لنفسك معرفكش

ده كلام معناه خطيــر

ناسينى وبتحاول تموتنى بطرق كتيير

ومعيشنى فى دور الفليسوف وانت حمار كبيير كلمات اغانى احمد الحديثه 2013 كلمات اغنية احمد ضمير 2013

بتحنس الجعان يا دون يا اولعبان يا نداغ البان

وتساوم فـ الفقيـر



عم الضميــر .. نعم ؟ .. اشوف وشك بخيـر :/

خلصت منه ^_^ .. من مين يا روحى

لسه عايش ؟ .. ايوة .. ليــه ؟

عشان اشرب بلاتيه

هقولك حكمة ربك منى لسه عايش هى ايه

اسمــع .. حكمة ربك هى ايــه !

من رحمة ربنا ان الضمير مبيتقتلش

عشان يفضل باب التوبة مفتوح مبيتقفلش ..



الناس غلابة تكسبهم بـ لقمة حلوة وكلمتين

بس ربك شايفك من جوه هتهرب منه فين

امشى غور . مش هغور

هبنى حيـط حجر وسـور

الغرور خلاك بتأذى زى مدمن للخمور

بتعمـى نفسك عن الحقيقة ودى بداية الفجور

اخـد بالك يــلا ودى بداية الفجور



هتسلم لشيطانك يتحول حبيبك

هينيم ضميرك وتصيـــع

وده مش مكانك قوم صحح طريقك

وصحصح ضميـرك لتضيــع





هتسلم لشيطانك يتحول حبيبك

هينيم ضميرك .. ايه ده انا لسانى تقل كده ليـه !

انا يا حبيبى . رشيـت عليك منوم اتخمد بقى ..













;glhj hyhkn hpl] l;n hgp]dei 2013 K hykdm l;d







via منتدى منتديات عالم الزين http://www.al-zin.com/vb/t159899.html

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق